loading...
صدای بلبل
معین بازدید : 0 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

خرید آموزش حرفه ای شعبده بازی

 

 خرید آموزش حرفه ای شعبده بازی  - همیشه دیدن ترفندها و به اصلاح شعبده بازی برای همه ما خالی از لطف نبوده و در سراسر دنیا هم دارای طرفداران و تماشگران زیادی می باشد.اما آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که در پس این ترفندها که در بعضی موارد موجب حیرت همگان خواهد شد چه چیز هایی نهفته است؟

آیا اصلا به این موضوع فکر کرده اید که شما هم می توانید اگر بخواهید  از این ترفندها و شعبده ها انجام دهید؟

حتی فکر کردن به اینکه روزی بتوانید تکنیک های ناب و منحصر به فرد  شعبده بازی را فرا بگیرید هم پر از هیجان و حتما از جذابیت بالیی برخوردار است.

البرز خرید امروز یک پکیج اموزش شعبده بازی  را در فروشگاه خود قرار داده است و امکان خرید اینترنتی را نیز برای این محصول فراهم اورده است.شما عزیزان اگر علاقه به یادگیری ترفندههای شعبده بازی می باشید می توانید با خرید این مجموعه و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسید.


در این مجموعه بی نظیر با موارد زیر اشنا خواهید شد

با آموزش افتادن سر از بدن اشنا خواهید شد-

 

-آموزش پایین آوردن  سر  تا نزدیک ناف 

   چه جوری؟ ایا میشود!! به گردنتان فشار نیارید این یک بازی حرفه ای است. هر کسی تا راز آن را نداند نمیتواند اجرا کند!!!

  -بلند کردن فردی که هیپنوتیزم سده از کف خیابان

   شاید شما سالها پیش از تلویزیون ایران شعبده بازی دیوید کاپر فیلد که از بین دو درب عبور کرد را دیدید!! این بازی فوق ستاره که بسیار هیجانی است را میتوانید با یاد گرفتن که کار زیاد سختی نیست اجرا کنید.اگر در آرزوی این هستید که یک روزی شعبده باز حرفه ای باشید بایستی نکات علمی زیادی را بیاموزید و حداقل شعبده های اینچنینی را بیاموزید.

خوب الان موعد ان رسیده  است و برای اولین بار شما می توانید آموزش فوق را داشته باشید و با دیدن ان و کمی تمرین خودنیز بعد از مدتی انرا اجرا کنید.

در قسمت بعدی آموزش شما با تکنیک غیب کردن فیل در خیابان آشنا خواهید شدو همچنین بانحوه بلند کردن شخصی که هیپنوتیزم شده از وسط خیابان نیز آشنا خواهید شد.

دانستن این نکات به شما توانایی هایی خواهد داد که با کمی تمرین  می توانید در انجام دادن انها تبحر پیدا کرده و دیگران را شگفت زده نمایید.

در این مجموعه ارزشمند با  تکنیک های زیر نیز آشنا خواهید شد و قطعا با دانستن این اموزش ها می توانید ساعت ها برنامه های مهجی برای دوستان خود اجرا کنید.

 غیب کردن سکه - سیگار- اسکناس-در کف دست فقط با یک اشاره!!! این بازی که حرف نداره با یک حرکت سکه را در دستتان یا در دست تماشاچی غیب کنید. فقط یک حرکت کافیست دستتان از روی سکه رد شود!!! راز آن بسیار ساده میباشد که شما فکر آن هم نخواهید کرد

  

 کلمات کلیدی:

آموزش شعبده بازی , خرید آموزش شعبده بازی , شعبده بازی , یادگیری شعبده بازی , تکنیک های شعبده بازی

==================================================

 آموزش تعمیر لپ تاپ

 

 آموزش تعمیر لپ تاپ - اگر  دوست دارید از این به بعد مشکلات احتمالی لپ تاپ خود و دوستانتان را بر طرف کنید و برای هر ایرادی آنرا به  تعمیرگاه نبرید و هزینه های بی جهت  پرداخت نکنید ما به شما مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ را معرفی می کنیم.

با این مجموعه ارزشمند شما با بسیاری از نکات ریز و درشت در زمینه تعمیر و نگه داری نوت بوک اشنا خواهید شد و اگر از این به بعد با مشکلی در این زمینه روبرو شدید براحتی و با صرف کمی وقت خودتان می توانید از پس آن مشکل بر آیید.

البرز خرید این مجموعه ارزشمند را در قالب 5 دی وی دی  به صورت خرید اینترنتی در فروشگاه خود قرار داده است و شما عزیزان می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست بپردازید.

در  اموزش تعمیرات  نوت بوک شما با نکات زیر آشنا خواهید شد:

معرفی ابزار کار و مقدمه ای در این مورد

معرفی انواع باظطری ها و عیب یابی انها

عیب یابی سی دی و دی وی دی درایور و تعمیرات آنها

آشنایی با انواع مادربرد های نوت بوک و لپ تاپ

نحوه جدا کردن قطعات لپ تاپ از یکدیگر

مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها

 تعمیر جک پاور

  آموزش تعویض مادربورد

  مشکلات مربوط به کار نکردن انواع کیبورد و عیب یابی و تعمیر آنها

تعویض انواع کیبورد

 Vaio Ribbon Repair

 تعمیر  انواع مختلف جک پاور Dell B130

 آموزش تست کردن هارد دیسک لپ تاپ

 تعویض LCD شکسته لپ تاپ

 رفع مشکلات هنگام  بوت نشدن لپ تاپ

 تعویض کاور LCD لپ تاپ

 تعویض ال سی دی چند مدل لپ تاپ

 رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ

 رفع مشکل هنگام آب گرفتگی انواع لپ تاپ

 رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند

  چک کردن جک آداپتورDC و...

  با داشتن این مجموعه ارزشمند و صرف کمی وقت برای دیدن آن خواهید توانست که مشکلات خود را از این به بعد براحتی برطرف کرده و دیگر نیار به  پرداخت هزینه های زیاد و تلف کردن وقت خود در تعمیرگاه های لپ تاپ نباشید.

 کلمات کلیدی:

آموزش تعمیرات لپ تاپ,خرید آموزش تعمیرات لپ تاپ,تعمیرات لپ تاپ,خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ,تعمیرات نوت بوک,آموزش تعمیرات نوت بوک,خرید آموزش تعمیرات نوت بوک

 ==========================================================

آموزش کیک بوکس

 

خرید اموزش ورزش کیک بوکس - علاقه مندان به ورزش های رزمی در ایران بسیار زیاد می باشند و یکی از این رشته ها چیزی نیست جز رشته بوکس.ورزش فوق دارای شاخه ها و سبک های مختلفی می باشد و همه ساله مسابقات بین المللی زیادی هم در سراسر جهان  در این زمینه برگزار می شود.شما نیز اگر علاقه مندان هستید تا ورزش بوکس را به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام اصول فنی  یادبگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه اموزش کیک بوکس را تهیه و مشاهده نمایید.

البرز خرید این مجموعه اموزشی را به صورت خرید اینترنتی در سایت خود قرارا داده تا علاقه مندان بتوانند هر زمان که نیاز داشتند براحتی محصول فوق را تهیه نمایند.

اگر شما هم جز اندسته از کسانی هستید که به باشگاه می روند اما عملکرد ضعیفی دارند و دوست دارید سریعتر از روند فعلی باشگاه  پیشرفت کنید و در مبارزات بعدی خود رقیبانتان را غافل گیر نمایید این مجموعه اموزش بوکس بسیار  مفید و به دردتان خواهد خورد.

شما در این مجموعه با انواع تکنیک های این ورزش آشنا می شوید .نحوه ضربه زدن به صورت صحیح را فرا خواهید گرفت و همچنین یاد می گیرد که چگونه از خود در مقابل ضربات حریف محافظت کنید.

با انواع تاکتیک های مبارزه ای و فنون این رشته به صورت کاملا اصولی آشنا خواهید شد.فقط کمی تمرین و تکرار لازم است تا شما یک یوکسر حرفه ای شوید.

 شما با دیدن این آموزش با انواع ضربات ترکیبی نیز آشنا می شوید.ما دیدن این مجموعه را برای پیشرفت هر چه سریعتر و حرفه ای تر شما لازم و ضروری می دانیم و انرا به شما علاقه مندان به این  رشته پیشنهاد می کنیم.

 

کلمات کلیدی:

آموزش بوکس,خرید آموزش بوکس,ورزش بوکس,آموزش کیک بوکس,خرید آموزش کیک بوکس,ورزش کیک بوکس,یادگیری بوکس,خرید اینترنتی آموزش بوکس

 ====================================================

خرید آموزش ورزش پینگ پنگ

 

خرید آموزش ورزش پینگ پنگ - اگر علاقه مند به ورزش پر طرفدار پینگ پنگ هستید باید بدانید که برای هر چه بهتر یاد گرفتن پینگ پنگ  شما نیاز دارید تا به صورت کاملا پایه ای و حرفه ای اموزش های لازم را بگذرانید.مجموعه اموزش پینگ پنگ موجود در سایت یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در این زمینه تولید شده است.

البرز خرید این محصول اموزشی را برای علاقه مندان به یادگیری پینگ پنگ در سایت خود قرار داده است و امکان خرید اینترنتی را نیز برای آن فراهم آورده است.شما در  اموزش فوق یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت حرفه ای پینگ پنگ بازی کنید.

 

نکاتی را فرا خواهید گرفت که شاید تا کنون چیزی راجع به آنها نشنیده باشید.در این مجموعه شما را با تاریخچه این ورزش مفرح آشنا خواهیم کرد و در قسمت بعدی  کلیه قوانین موجود در این ورزش را نیز به شما خواهیم گفت.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه  در پشت میز قرار بگیرید و چگونه ضربه لازم را بزنید.چه زمان توپ را بلوک کنید و چگونه در مقابل ضربه های توپ حریف دفاع کنید.البرز خرید برای تمامی علاقه مندان به ورزش پینگ پنگ این محصول را در فروشگاه خود قرار داده است و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کالای خود را سفارش داده و بعد از اینکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.پینگ پنگ در ایران به عنوان یک رشته پرطرفدار شناخته می شود و هر روز شاهد آن هستیم که علاقه مندان زیادی جذب این رشته خواهند شد.

پس چه بهتر از همین اول و ابتدای راه با رعایت تمام اصول حرفه ای بتوانید این ورزش را کاملا اصولی و علمی یادبگیرید و در نتیجه  خیلی سریع تر به موفقثیت های چشم گیری در این زمینه دست خواهید یافت.

 

کلمات کلیدی:

آموزش پینگ پنگ,خرید آموزش پینگ پنگ,یادگیری پینگ پنگ,ورزش پینگ پنگ,پینگ پنگ,خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ

 ======================================================

آموزش پرورش اندام گاسپاری

 

آموزش پرورش اندام گاسپاری - هر روز به علاقه مندان به ورزش بدنسازی در سراسر دنیا افزوده می شود و مشتاقان زیادی دوست دارند تا در این رشته به پیشرفت برسند.ما امروز در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترین آموزش های بدن سازی را تهیه کرده ایم و برای شما علاقه مندان در سایت گذاشته ایم.شما توسط استاد بزرگ پرورش اندام یعنی ریچ گاسپاری اموزش خواهید دید.

باید بدانید برای آموزش پرورش اندام از همان ابتدا باید توسط یک استاد مجرب آموزش های لازم را ببینید. بدن سازی رشته ای است که  احتمال آسیب رساندن به عضلات در ان بسیار بالا بوده و گاهی پیش آمده که خسارت های جبران ناپذیری را برای بدن ساز ایجاد کرده است.

  پیشنهاد ما این است که تمام حرکات بدنسازی  را با رعایت اصول و قوانین خاص خود انجام دهید و از انجام سر خود و بدون اموزش حرکات پرهیز کنید.شما  با خرید آموزش بدنسازی فوق  توسط بهترین مربی دنیا تمام آموزش های لازم را خواهید دید.

شما یاد خواهید گرفت که:

چگونه از وزنه به طور صحیح استفاده کنید

چگونه کار با دمبل و هالتر را شروع کنید

نحوه استفاده از دستگاه های سیمی در بدنسازی چگونه است؟

آموزش انجام حرکات به صورت صحیح را فرا خواهید گرفت

انواع روش های تمرینی را اموزش خواهید دید

و....

 

اگر دوست دارید تا هر روز شاهد پیشرفت عضلات خود باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم همین الان به خرید آموزش پرورش اندام فوق اقدام کرده و  از آموزش های آن نهایت استفاده را ببرید.البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را  ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 کلمات کلیدی:

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

 =======================================================

آموزش بدن سازی کلمن

 

 آموزش بدن سازی کلمن - آیا دوست دارید شما هم توسط برترین بدنساز دنیا و کسی که سال ها قهرمان این رشته در دنیا بوده است به آموزش بدن سازی بپردازید.ما امروز در البرز خرید یکی از بهترین اموزش ها پرورش اندام  را تهیه و برای شما عزیزان در سایت گذاشته ایم.شما با استاد بزرگ این رشته یعنی رونی کلمن   آموزش های لازم را خواهید دید.

در پرورش اندام باید دقت داته باشید که انجام اشتباه حرکات نه تنها باعث پیشرفت نشده بلکه باعث می شود تا آسیب های جدی به شما وارد شود.پیشنهاد ما این است که با خرید آموزش بدنسازی  فوق  از همان ابندا تمام حرکات و نرمش ها را اصولی انجام دهید تا بتوانید خیلی سریع تر نسبت به رقیبان خود پیشرفت کنید.

 

در این اموزش بدن سازی شما یاد خواهید گرفت که:

چگونه با دمبل و هالتر حرکات صحیح را اجرا نمایید.

نحوه  اماده سازی برای مسابقات چگونه است؟

چگونه برای افزایش حج عضلات خود تمرین کنید؟

انواع سیستم های تمرینی روز دنیا را فرا خواهید گرفت

ما در البرز خرید برای  شما امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم.شما می توانید با کلکی بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 کلمات کلیدی:

آموزش بدن سازی رونی کلمن

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

======================================================

 آموزش بدن سازی مصطفی محمد

 

 آموزش بدن سازی مصطفی محمد - اگر شما علاقه مند هستید تا در ورزش بدن سازی خیلی سریع تر از /انچه مه در خال خاضر هستید شاهد پیشرفت خود باشید  به شما توصیه می کنیم حتما  آموزش بدن سازی  فوق را تهیه و یک بار با دقت تماشا کنید.نحوه تمرین های مصطفی محمد به نوعی می باشد که اگر مانند /ان عمل نمایید بعد از مدتی شاهد پیشرفت سریع تر عضلات خود خواهید بود.

ما برای علاقه مندان به ورزش پرورش اندام این آموزش خوب را تدارک دیده ایم و پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای به بدن سازی بپردازید حتما با یک آموزش صحیح و اصولی این کار  را انجام دهید.در این اموزش شما با انواع حرکات بدنسازی آشنا خواهید شد.

 

یاد خواهید گرفت که چگونه با دمبل وهالتر به صورت صحیح  کار کنید.انواع برنامه های حجمی و خطی را فرا خواهید گرفت .نکاتی که شما با خرید آموزش پرورش اندام فوق فرا خواهید گرفت ممکن است تا سال های سال در هیچ باشگاهی یاد نگیرید.

ما در البرز خرید برای شما علاقه مندان به بدنسازی امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما با در اختیار داشتن این مجموعه می توانید خیلی زودتر از آنچه که تصور می کردید به موفقیت در بدن سازی دست یابید.در این مجموعه سعی شده است تا تمامی نکات لازم و ضروری پرروش اندام به صورت کامل برای هنر جویان گفته شود و از بهترین روش های موجود ببای پیشرفت عضلات شما در ان استفاده شده است.کافیست تا یک بار با دقت این آموزش را تماشا کرده و سپس قدم به قدم مراحل آنرا در باشگاه اجرا نمایید.

 

کلمات کلیدی:

آموزش بدنسازی , خرید آموزش بدنسازی , آموزش پرورش اندام , یادگیری پرورش اندام , خرید اموزش بدن سازی , آموزش بدن سازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 71