loading...
صدای بلبل
معین بازدید : 3 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شامپو رفع سفیدی مو

 

خرید شامپو رفع کامل سفيدي مو  - یکی از محصولات خارق العاده بهداشتی  است که جزو پرفروشهای این صنعت قرار گرفته است.با استفاده از این شامپو بدون نیاز به رنگ مو در عرض حدودا 15 دقیقه به راحتی از شر موهای سفید خود راحت میشوید.با استفاده از این محصول بی نظیر و معجزه آسا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بالا ندارید و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

شامپو مزبور جزو محصولات گیاهی بهداشتی  به شمار میرود که ضمن اینکه ضرر و عوارض شیمیایی به همراه ندارد در رشد و شادابی موهای شما موثر نیز میباشد.
این محصول  حاصل سالها تحقیق است که از صفا ت و ویژگی های موی مردمان شرقی در ساخت فرمول آن بهره گیری شده است.

 


ویژگی های شامپو رفع کامل سفیدی مو:

 

از بین بردن رنگ موهای سفید برای همیشه است که با تاثیر روی رنگدانه های مو شما باعث برگشت رنگ طبیعی به بدنه موی شما میشود.این شامپو علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد در رشد وتقویت و استحکام موهای شما مفید میباشد و همچنین با داشتن خاصیت ضد شوره میتوانید از شوره های مزاحم پوست سر خود خلاصی پیدا کنید.

نحوه استعمال محصول:


کملا ساده و همانند دیگر شامپوهای معمولی است و کافی است به مدت 7 تا 10 دقیقه شامپو را رو سر خود قرار داده و موها را ماساژ دهید  و سپس موها را آبکشی نمایید.
فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برایتان فراهم کرده است . پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

دیگر از این پس با وجود چنین شامپویی در خانه و استفاده منظم از ان نگران سقفید شدن زود رس موهای خود نباشید و برای همیشه با موهای سفید خداحافظی کنید.این محصول با اثر تقویت کنندگی قوی ریشه باعث می شود تا موهایی قوی تر و سالم تر از قبل داشته باشید.

ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید مانند همیشه محصولی با کیفیت را در اختیار شما دوستان قرار دهیم .

 کلمات کلیدی:

شامپو رفع سفیدی مو,خرید شامپو رفع سفیدی مو

=============================================================

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان

 

خرید دستگاه سفید کننده دندان-  دستگاه سفيد كننده دندان whitelight دیگر محصول شگفت انگیزی است که به بازار ایران ورود پیدا کرده است.
با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به صرف هزینه بالا و وقت بسیار میتونید خودتان دندانهای زرد و جرم خورده را به دندانهای سفید و خیره کنده تبدیل نمایید.

این دستگاه هیچ گونه آسیبی به دندان های شما وارد نمی آورد و به راحتی پلاک هی جمع شده روی دندان ها را میشوید و سفیدی را به آنها بر میگرداند.توجه داشته باشید که دندانهای تمیز و سفید باعث افزایش جذب فلوراید در دندان می شود که سلامتی لثه ها را به همراه می آورد.شما میتوانید قبل از حضور در مهمانی ها ومجالس مختلف از این دستگاه سفید کننده استفاده نمایید و جذابیت لبخند خود را به دیگران نشان دهید.
با استفاده از ژل درون این پک روی دندان های خود و تاباندن چراغ مخصوصی بر روی دندانهای خود میتوانید جرم و زردی دندان های خود را بسیار سریع و آسان برطرف نمایید.

این محصول یک ست کامل شامل خمیر دندان سفید کننده +محلول بلیچینگ +قالب دندان ویژه میباشد.
دستگاه سفید کننده ساخت کشور آلمان است که بعد از پشت سر گذاشتن کلیه تستهای فنی و سلامتی مورد تایید قرار گرفته است.

محتویات درون هر ست:
 چراغ سفيد كننده
 سرلرزاننده
قالب های ویژه دندان
کاتلوگ و ارائه اطلاعاتی در مورد سلامت وزیبای دندان
ژل سفيد كننده
به همراه دو عدد باطری لیتیموی

ویژگی های استفاده دستگاه سفید کننده:
سفید نمودن دندان ها در ظرف حدود 10 دقیقه
استفاده  آسان و ساده
افزایش ایمنی دندانها و مدت ماندگاری بالا
برای دریافت این محصول می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه البرز خرید یک خرید سریع و بدون دردسر را تجربه کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,خرید سفید کننده دندان,خرید دستگاه سفید کننده دندان

=======================================================

 

صابون پف دهنده صورت

 

صابون پف دهنده صورت و گونه گذاری  یک صابون معجزه آسا  است که با فرمولی پیچیده و منحصر به فرد همراه با عصاره ای از میوه های گیلاس و زنجبیل و عصاره مخصوص حلزون موجب  بازسازی پوست و از بین بدن لکه های سیاه و بازگردادند شادابی و طراوت به پوست شما می گردد.
عملکرد این صابون بدین صورت است که رطوبتی ویژه روی پوست ایجاد میکند و نیز باعث تحریک رنگدانه ها با استفاده از مواد طبیعی داخل ترکیب خود شده که این امر  موجب از بین بدن لکه ها و چین وچروک میشود و در نهایت پوستی صاف و نرم را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
صابون touche me   با داشتن یک فرمول جادویی که همراه با انواع ویتاین ها و دیگر عصاره های طبیعی موجب ایجاد کشش پوست گردیده که از افتادگی آن جلوگیری میماید.یکی از ترکیبات مهم درون این محصول عصاره حلزون است که نقش به سزایی در ترمیم پوست و ایجاد پوستی یکدست و صاف و زیبا خواهد داشت.


نحوه استفاده:
کافی است این صابون را روزانه 2 مرتبه بر روی پوست خیس شده خود و یا در هنگام استحمام بمالید و سپس بشویید.تا بعد از آن پوستی صاف و تمیز و درخشان و یکدستی را برایتان ایجاد کند و جوانی و شادابی را دوباره به شما برگرداند.
 این محصول از طریق فروشگاه البرز خرید و به صورت خرید اینترنتی به سهولت هر چه تمام در اختیار مشتریا ن عزیز قرار گرفته میشود.لطفا امتحان کنید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

البرز خرید سعی کرده است تا از میان سایر محصولات مشابه بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین های آنرا انتخاب کرده و در فروشگاه خود قرار دهد.ما همیشه به کیفیت کالاهای خود فکر کرده ایم.شما می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.با استفاده مکرر از این صابون براحتی تمام چین و چروک  صورت خود را به فراموشی خواهید سپرد و دوباره مانند روزگار جوانی دارای طراوات و شادبی و پف زیبایی می شود.

 

کلمات کلیدی:

صابون پف صورت,خرید صابون پف دهنده صورت,صابون پف دهنده صورت

========================================================

 

خرید بند انداز برقی صورت

 

 

 

خرید بند انداز برقی صورت - اگر شما هم به زیبایی پوست  صورت وبدن خود اهمیت می دهید و اگر دوست دارید اصلاح مو های صورت را به آسانی و بدون درد و دردسر انجام دهید ما در فروشگاه البرز خرید یک محصول ویژه را به شما معرفی می کنیم.یک بند انداز برقی مخصوص صورت و بدن که بدون دخالت دست براحتی مو های اضافی صورت شما را در اورده و باعث زیبایی دو چندان شما خواهد شد.

 

این بند انداز برقی بدون کوچکترین درد و در عین سادگی در عرض  چند دقیقه کل مو های صورت شما را اصلاح کرده و دیگر از  در دسرهای بند اندازی با دست راحت خواهید شد.

 

از این وسیله در آرایشگاه ها نیز می توان استفاده کرد چرا که هم دارای کیفیتی بالا بوده و هم در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام می دهد.

 

 

دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار و بدون دخالت دست کار کرده و حتی می تواند یک پیشنهاد خوب برای هدیه دادن به  دوستان و عزیزانتان باشد.

 

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول  را برای علاقه مندان به آن فراهم آورده است و هر زمان که خواستید می توانید  آنرا از فروشگاه ما سفارش دهید.

 

 این وسیله هیچ گونه حساسیتی در پوست شما ایجاد نکرده و کاملا تایید شده توسط متخصیین پوست می باشد.

 

 کلمات کلیدی:

 

بند انداز برقی , بند انداز صورت , خرید بند انداز , خرید بند انداز برقی , خرید بند انداز صورت

 

 ==================================================

خرید پد لایه بردار پا

 

خرید پد لایه بردار پا - اگر شما هم از لایه ها و پوست پوست های کف پای خود رنج می برید و دوست دارید تا از شر آنها راحت شوید.اگر دوست دارید تا بدون درد و با کمترین هزینه و زمان  دیگر خبری از لایه های پوست پوستی کف پایتان نباشد ما به شما استفاده از دستگاه لایه بردار پا را معرفی می کنیم.

پد لایه بردار پا که با نام پداگ معروف بوده با تکنولوژی خاصی که در طراحی آن به کار رفته است براحتی و بدون کوچکترین در و رنجی کف پای شما را صاف و بدون لایه خواهد کرد.در واقع پداگ به عنوان یک محصول جدید در بازار شناخته شده و تا به حال توانسته است که رضایت استفاده کنندگان خود را بر آورده کند.

ممکن است در بازار محصولات مشابه دیگری نیز با همین کارایی وجود داشته باشد اما ما فقط خرید پد لایه بردار فوق را تایید می کنیم و پیشنهاد می کنیم تا فقط با یک بار استفاده از این کالا تفاوت و کیفیت آن را حس نمایید و مطمئن باشید از این پس دیگر خبری از لایه های خشک و پوست  پوستی های کف پایتان  نخواهد بود.

در البرز خرید ما امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول فوق العاده با استفاده از 135 تیغه ریز و مخصوص، بدون اینکه احساس کنید پینه ها و لایه های اضافی پوست را بر می دارد و پایی نرم وصاف را دوباره به شما باز میگرداند. همچنین سمباده با کیفیت آن نیز برای تکمیل کار در اختیار شما خواهد بود.

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

135تیغه کوچک
*
طراحی کاربردی
*
دارای سوهان با کیفیت
*
ایمین در برخرد با پوست
*
جمع آوری پوست های اضافه درون محصول


یک بار برای همیشه با خرید پداگ یا همان لایه بردار پا خود را از شر لایه های خشک کف پایتان راحت کنید و کیفیت این محصول را با استفاده از ان باور کنید.

ما در البرز خرید بهترین های بازار را جهت رضایت شما انتخاب و برای فروش قرار داده ایم.

 

کلمات کلیدی:

لایه بردار پا , خرید لایه بردار پا , پد لایه بردار پا

===========================================================

 

خرید ماسک ژله ای چشم

 

خرید ماسک ژله ای چشم - یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود آثار خستگی روزانه در میان اطراف چشمانشان است و همین امر باعث  بد شدن ظاهر صورت می شود .امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی از شرکت بایترون را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد سال 2012 شناخته شده است.ماسک ژله ای چشم نام محصول مورد نظر ما می باشد.

شما با استفاده از این ماسک ژله ای می توانید سلامتی و شادابی پوست را دوباره به خود برگردانید و دیگر اثری از خستگی و چین و چروک ها و حالت بد دور چشم  نمی بینید.این ماسک ژله ای مورد استفاده بسیاری از بانوان در سراسر دنیا بوده و تاثیرات مثبت و قابل قبولی را بروی پوست شما می گذارد.

نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که به صورت یک نقاب با پوشش مقاوم بروی پوست شما قرار می گیرد و قرمزی و خستگی دور چشم شما را بعد از چندین دوره مصرف متوالی به کلی از بین خواهد برد.

  یکی دیگر از عوامل خستگی و سرخ شدن چشم استفاده مداوم از کامپیوتر و وسایل تصویری می باشد .چرا که کابر هنگام استفاده از این وسایل دیگر کمتر پلک می زند و همین امر باعث ایجاد خستگی و سرخی چشم خواهد شد.بوسیله این ماسک ژله ای براحتی می توانید اثار خستگی و قرمزی را از بین ببرید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این محصول را تهیه نمایید.برای خرید ماسک ژله ای می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

روش مصرف این ماسک به صورت مصرف سرد به شرح زیر می باشد:

جهت استفاده به صورت سرد ماسک را به مدت 10 دقیقه در فریزر یا 60 دقیقه در یخچال گذاشته سپس آنها را روی چشم ها قرار دهید.

جهت استفاده از ماسک به صورت گرم به روش زیر باید عمل نمایید:

 جهت استفاده به صورت گرم ابتدا آب را در ظرف جوش آورده و پس از خاموش کردن شعله ماسک را درون ظرف می گذاریم تا به دمای مورد نظر برسد.

با استفاده مداوم از این محصول می توانید از  چین و چروک و کبودی دور چشم جلوگیری نموده و به شادابی پوست خود کمک نمایید.

 کلمات کلیدی:

ماسک ژله ای چشم , خرید ماسک ژله ای چشم , ماسک چشم

=============================================================

 

خرید موچین چراغ دار

 

 

 

خرید موچین چراغ دار - اگر به دنبال یک موچین کاملا متفاوت و حرفه ای هستید تا اصلاحی روان و بدون درد را تجربه نمایید ما به شما خرید موچین چراغدار لیزری را معرفی می کنیم.بوسیله این موچین براحتی می توانید با آینه بزرگنمایی که در درون ان تعبیه شده و بوسیله نور موجود در  آن  اصلاحی سریع و راحت  را تجربه نمایید.

 

موچین لیزری یکی از جدیدترین محصولات  آرایشی بوده که به تازگی روانه بازار شده است و از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

دیگر وقت ان رسیده که موچین های قدیمی را دور انداخته و با موچین جدید آینه دار اصلاحی آسان و بدون دردسر را تجربه نمایید.بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه موهای زائد ابرو و دیگر قسمت ها را از بین برده و دیگر نیاز نیست تا وقت و زمان بسیاری را برای این کار اختصاص دهید.البرز خرید سعی کرده است تا مانند گذشته از میان تمام محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین ها را انتخاب و برای شما در فروشگاه قرار داده ایم.

 

موچین چراغدار لیزری با وجود چراغی که درون ان تعبیه شده استا باعث شده تا کیفیت بسیار بالایی در هنگام استفاده از ان داشته باشد و با دقت بالایی تمام موهای ریز و درشت را  اصلاح می کند.

 

 کلمات کلیدی:

 

موچین چراغ دار , خرید موچینموچین لیزری , خرید موچین چراغ دار

 

 ==================================================

خرید ست مژه مصنوعی

 

خرید ست مژه مصنوعی - اگر به دنبال زیبایی منحصر به فرد چشما خود هستید و دوست تا بر هر نگاه همه را مجذوب خود نمایید ما استفاده از ست مژه مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم.این دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ بوده و به زیبایی چشما شما کمک فروانی خواهد کرد. یکی از بزرگترین مزیت استفاده از این ست مژه استفاده آسان و بدون دردسر آن می باشد.

شما براحتی هر زمان که بخواهید می توانید مژه مصنوعی را در چشمان خود طوری جا سازی نمایید که اصلا فاصله ای میان مژه اصلی و مژه مصنوعی ایجاد نشود و باعث بد شکل شدن کار نشود.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید مژه مصنوعی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

     البته توصیه می شود اگر دوست دارید تا این محصول به بهترین شکل خود در چشمان شما قرار گیرد و هیچ کس متوجه مصنوعی بودن انها نشود ابتدا مژه های اصلی خود را با فر مژه فر داده و سپس از این ست مژه مصنوعی استفاده نمایید.
  بهتر است مژه ها کمی نم دار باشند یعنی این کار را پس از شستشوی صورت و چشمها و ترجیحا بعد از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد،بعد از آن به آرامی مژه مصنوعی را مماس مژه های فر شده در پشت پلک قرار داده و با چسب مخصوص بچسبانید و خوب صبر کنید تا چسب آن کاملا خشک شود.

ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برای شما عزیزان تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.شما پس از شستشوی مژه خود و بعد از اطمینان پیدا کردن از خشک شدن انها می توانید مزه های مصنوعی را جا گذاری کرده و با ریمل انها را به صورت منظم به سمت بالا حالت دهید.

 

کلمات کلیدی:

مژه مصنوعی , خرید مژه مصنوعی , ست مژه مصنوعی , خرید ست مژه مصنوعی

===================================================

خرید دستگاه بافت مو

 

خرید دستگاه بافت مو  - اگر به دنبال مدل های مختلف و زیبا برای موهای خود هستید و دوست دارید تا هر روزبا یک  مدل مو در میان دوستان وخانواده خود ظاهر شوید ما به شما خرید دستگاه بافت مو را توصیه می کنیم.این دستگاه با قابلیت بسیار بالا و استفاده بسیار راحت می تواند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کرده و به جای اینکه هر بار برای هر مدل مو هزینه های زیادی را متقبل شوید با یک بار خرید دستگاه بافت مو دیگر نیاز نیست هیچ گونه هزینه ای انجام دهید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستگاه بافت مو را به صورت اینترنتی فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و در زمانی کوتاه می توانید خودتان  انواع مدل های مختلف را پیاده سازی کرده و هر روز با تنوعی جدید در جمع دوستان خود حاضر شوید و موجب تعجب همکان شوید.سیستم 4 شاخه این دستگاه بافت مو قابلیت های انرا افزایش داده و بوسیله ان می توانید انواع مدل های آفریقایی که جدیدا بسیار مد شده است را برای خود انجام دهید.

از این پس  دیگر نگران  اماده ساختن خود برای رفتن به مهمانی ها و مجالس نداشته باشید و با خیالی راحت تنها در عرض چند دقیقه مدل دلخواه خود را پیاده سازی کنید.بهترین زمان استفاده از این دستگاه موقعی است که شما موهای خود را شسته باشید و انها را به صورت نیمه خشک در آورید و سپس بوسیله ان مدل  دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

 

کلمات کلیدی:

خرید دستگاه بافت مو, بافت مو ,دستگاه بافت مو ,خرید پستی دستگاه بافت مو , خرید اینترنتی بافت مو

=========================================================

خرید اینترنتی سفید کننده دندان

 

خرید اینترنتی سفید کننده دندان - اگر دندان هایی زرد و بد شکل دارید و سال هاست که مسواک نزده اید و یکباره به این فکر افتاده اید که چگونه و از چه روشی سریعا رنگ دندان های زرد و بد رنگ خود را دوباره سفید نمایید ما به شما خرید سفید کننده دندان را پیشنهاد می دهیم.با استفاده از این محصول دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه  خود را برای رفتن به دندان پزشک هدر دهید.کافیست تا طبق دستور مصرف به صورت منظم از این سفید کننده دندان استفاده کرده و پس از مدت کوتاهی اثرات انرا در خود مشاهده نمایید.

این محصول  بر خلاف سایر سفید کننده های موجود در بازار دارای عملکردی واقعا  منحصر به فرد و با کیفیت بوده و راه حلی سریع و مطمئن برای این کار محسوب می شود.این محصول  دندان هایی براق و یکدست سفید را به شما هدیه می دهد وبا کمترین هزینه و صرف کمترین وقت همان نتیجه ای را خواهید گرفت که می خواستید.پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد .این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه بر آورد می کند.

 خرید اینترنتی سفید کننده دندان

ما در فروشگاه البرز خرید برای رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید انرا از فروشگاه ما سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

سفید کننده دندانی  که ما برای شما ارسال می کنیم شامل موارد زیر می باشد:
 
- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده
- 2 عدد باطری Lithium CR2025

تنها در عرض 10 دقیقه خواهید دید که چقدر اثر گذاری قوث و منحصر به فردی داشته و قدرت مانداری بالایی نیز دارد.

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان , خرید سفید کننده دندان , خرید اینترنتی سفید کننده دندان

=======================================================

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل - برای رهایی از شر موهای زائد بدن راه حل های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین و تقریبا بدون دردسر ترین این روش ها استفاده از مو بر دائمی سان دپیل بوده چرا که این محصول با قدرت اثر بخشی بالا  باعث شده تا کلیه موهای زائد بدن از ریشه کنده شده و تا مدت ها دیگر خبری از رشد آنها نباشد.از این پس به جای استفاده از تیغ و ژیلت و یا استفاده از روش های دیگر کافیست تا به اندازه مورد نیاز خود از این مو بر دائمی تهیه کرده و طبق دستور مصرف به محل های مورد نظر بمالید و پس از چند دقیقه خواهید دید که دیگر اثری از موهای زائد بدن شما وجود ندارد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند به تهیه این محصول امکانی را فراهم کرده ایم تا براحتی در هر کجای ایران عزیز که می باشید تنها با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه محصول خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید اینترنتی مو بر دائمی سان دپیل

 

موبر دائمی سان دپیل بر خلاف سایر محصولات مشابه درون بازار بدون بو بوده و اصلا از این بابت شما را اذیت نخواهد کرد .همچنین قدرت فوق العاده بالای ان باعث می شود تا از ریشه موهای بدن را از بین برده و همین امر باعث می شود تا زمان شروع مجدد موهای زائد بسیار طولانی مدت شود و برای مدت بیشتری از شر انها در امان باشید.

کافیست تا بروی ان قسمتی که می خواهید  موهایش را از بین ببرید کمی اب ریخته و موبر را  به ان بمالید و خواهید دی که در عرض چند دقیقه ان قسمت دیگر مو نخواهد داشت و صاف و یکدشت خواهد شد.استفاده از سان دپیل  به هیچ وجه خطری در بر نداشته و اصلا عوارض جانبی نخواهد داشت و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.


 
  کلمات کلیدی:

مو بر دائمی سان دپیل , خرید مو بر دائمی , خرید اینترنتی مو بر دائمی , خرید پستی مو بر سان دپیل

=================================================

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده - در میان انواع ریمیل های موجود که رد بازار مشاهده می کنید امروز قصد داریم تا یکی از محصولات با کیفیت را به شما عزیزان علاقه مندان معرفی نماییم.این ریمیل چرخشی و حجم دهنده یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که در این زمینه طراحی و ساخته شده است.کافیست تا دکمه روی ریمیل را فشار داده و خواهید دید که برس آن شروع به حرکت کرده و برای استفاده شما کار را بسیار آسان و راحت تر خواهد کرد.

در واقع در این ریمیل حجم دهنده چهار خاصیت مهم  قرار گرفته است. مهمترین خاصیت های آن  بلند کنندگی-سیاه کنندگی-حجم دهندگی و پر نمودن مژه ها بوده که هر چهار خاصیت را با بهترین کیفیت به شما عرضه می دارد.چرخش برس این محصول به صورت 360 درجه بوده و همین خاصیت ان باعث شده است تا قدرت مانور بالاتری داشته باشد و کار با کیفیت تری را به مشتری تحویل دهد.همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید  با کیلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از آنکه محصول خود را دریافت نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازیزد.

 

خرید اینترنتی ریمیل چرخشی و حجم دهنده

همچنین برای تقویت و پرپشت کردن واقعی مژه های شما در این ریمیل از فیبر استفاده شده است و همین موضوع باعث می شود بعد از مدتی شاهد بهببود و تقویت مژه های خود باشید.این محصول  با قدرت چرخش دو طرفه و همچنین به صورت ضد آب بوده و براحتی  زمانیکه ریمیل ان تمام شد می توانید با مواد ریمیل موجود در بازار جایگزین ان کرده و مجددا از آن استفاده نمایید.با فشار دادن کلید روی ریمل برس ریمل شما به چرخش در می آید و بدون آسیب رساندن به پلک ها مژه های شما را حجیم می نماید.قدرت حجم دهندگی این محصول بسیار بالا بوده و کافیست این محصول را روی مژه های خود قرار داده و پس از چند ثانیه مژه های پر و حجیم داشته باشید


کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی ریمیل چشمریمیل چرخشی , ریمیل حجم دهنده مژه , ریمیل پر پشت کننده , خرید ریمیل چشم

==============================================

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ

 

خرید اینترنتی سنگ پای پداگ - اگر دوست دارید تا دیگر برای همیشه از پوست پوستی های کف پای خود راحت شوید و دیگر خبری از ترک پا در کف پایتان نباشد به شما پیشنهاد می کنیم از سنگ پای پداگ استفاده کنید.این سنگ پا پیشرفته با کارایی فوق العده آسان  در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته و پس از مدت کوتاهی که از آن استفاده کردید دیگر خبری از ترک های کف پا نخواهد بود و اگر قبلا کف پایتان پوست پوستی بود بوسیله این محصول دیگر این مشکل هم بر طرف خواهد شد.

تفاوت هایی که باعث منحصر به فرد شدن این سنگ پا نسبت به دیگر محصولات  بازار شده است اولا نوع طراحی خاص ان بوده و دوما به کار گیری تیغه های بسیار ریز و کوچکی است که باعث تسریع در روند صاف کردن کف پا می شود.این تیغه ها به هیچ وجه آسیبی به بدن شما نخواهند زد و در واقع به نوعی طراحی و در این سنگ پا جا سازی شده اند که اصلا قابلیت آسیب رساندن  بر اثر بی احتیاطی را ندارند.

  شما می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید برای تهیه این محصول بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازیزد.سنگ پای پداگ کار را برای شما راحت کرده است.شاید استفاده از سنگ پاهای قدیمی و سنتی دردسر های خاص خود را داشته باشد و کمی حوصله و صبر بخواهد اما استفاده از این نوع سنگ پا دیگر این دردسر ها را نداشته و براحتی می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.از سایر مشخصات این محصول 135 تیغه کوچک،طراحی کاربردی،سوهان با کیفیت،ایمن در برخرد با پوست می باشد.داخل جعبه حاوی دو عدد دستگاه پداگ،یک ست پد ایکور،یک عدد سوهان مخصوص و چهار عدد سوهان مخصوص دستگاه پداگ می باشد.
 
همین الان می توانید پداگ را از فروشگاه البرز خرید سفارش دهید و آنرا به عنوان یک هدیه به ماد و یا همسر خود بدهید و براحتی و در عرض کمترین زمان ممکن همه ترک ها و پوست پوستی های کف پایتان را نابود سازید و کف پای لطیف و نرمی را مانند دوران بچگی تجربه کنید.


 

کلمات کلیدی:

خرید سنگ پا , خرید اینترنتی سنگ پا , سنگ پای پداگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 73